Cik Mawar
Malam tadi ngan jayanya.. aku telah memulakan proses membuat kuih raya.. huhuhuh.. tapi siap kol 1 gak lah.. nak rabak gak mata nie.. ermm... skrg nie,.. ngantuk saja.. mula pon lambat kol 10.. lepas menjahit, kemas dapur, solat dulu2.. huu.. pastu sambil tgk batman n Robin.. kekekeke..
sib baik TV ada kat dapur.. so tak da lah boring sangat.. Aku buat kuih Loyan
g @ rose ja malam tadi.. peberot.. huhhuu.. Alhamdulillah ok lah... cantik lah, adolah rupanya.. huhuuhuh.. kdg2 buat manyak kali ada masa tak jadi.. Buat kuih nie.. Hati pon kena tenang.. lau hati tak tenang.. kadang2 menu sama.. tapi tak menjadi.. hehehehe..Aku pon hati mn tenang sangat nie.. dah mogok 3 hari.. hahahahaha... Mogok tettttttttttttttttttttt... :P ( optsssss pic tidak dilampirkan bersama.. sebab tak da mood.. maklumlah tgh mogok.. hahahahha) Resepi tgk post sebelum nie.. klik di sini

Semalam cuti...aku dok umah luqman hakim.. petang khamis tu dia ngan ayah dia dtg bebuka poser kat rumah.. balik lepas maghrib..aku pon apo agi ikut lah.. huhuhu.. Kebetulan jumaat tu kak ipor tak kerja..penat katanya..sib baik aku awal2 bawak baju nak jahit manik.. huhuhu.. lagi 10% ja nak siap.. alhamdulillah.. Petang dlm kol 5 baru balik rumah.. lepas kak ipor siap2 kemas2 rumah.. balik ja.. mak kat dapur.. aku lak ambik alih tugas nak bersila
t, masak bihun grg, sambal petai, ikan goreng, sayur tumis .. Malas gilerr nak ambik kemera.. so tak da lah apo2 menu nak dilampirkan hari ini.. Petang smlm mmg pesta air.. hahahaa.. aku buka poser dok depan air.. dah habis semua air aku minum baru makan nasi.. air nya ialah :-
carrot susu, teh 0 panas, apple F&N (2 das), durian belanda (pelangi),

hahahaha.. pastu makan nasi..sengkak perut.. umaiiii aiii.. habislah.. kang ado raya tak dapat pakai baju kebaya.. hahahhaahaha...

Aku sebenarnya tgh dalam dilema nie.. knpa tak da agi kad raya aku dapat hari nie ..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. posmen tu pencen dah ko? tak pon.. kad aku mesti kena boikot.. hahahahaa ( tak leh bla nya ayat.. kuikuikui).. Tahun nie..aktiviti kad raya ta
k semeriah sebelom nie.. sebab duit aku pon tak meriah.. huhuuhuh ...aku pos 17 keping kad raya ja tahun nie, tgh kemarau gila.. lesen P habis hari rabu depan.. duit aku pon lom cukup nak hantar kat kelas memandu tu ha.., nak mintak kat mak abah.. erm..malas lak... arghhhhhhh.. tension.. 35 hengget tu... naik harga dah 5 hengget.. kuikui.. takpo2.. rabu lambat agi.. mesti ado nnt... insyallah... sabor2... ( leh mintak gaji awal kat bos)

ermm.. tak dapat kad real pon takpolah.. hari nie..dapat e-card.. boleh lah.. dari takdop kan.. hehehee.. mekasih Cik Lya sayang.. muah muah... nnt den wat e-card.. yg ateh tu.. simple.. wat hias blog ja ha.. hehehee..

0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC