Cik Mawar
Ngantuk.. pening palo... sakit2 badan..
huhuhuh penangan nak raya nie..
erm.. sblm nie tak rasa sangat cam nie
maybe usia yg meningkat kot
buat rasa perubahan yg ketara
hahahahahaa..
teringat lak pasal minggu lepas
masa nak balik

aku baru nak kuar motor..
ado budak perempuan lak elok parking depan motor aku
aku pon apo agi tgk ja muka dia..

mmg tak da mood nak becakap dah
dia pon wat poyo tak nampak aku

alahai
last2
adik dia perasan

dia cakap
"

"
"

"
"akak mak cik tu nak lalu"
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
terasa sangat aku tua:(

sib baik aku nie
sopan santun
lagi Ayu( tak leh bla nya ayat)

hahahahaha
pastu
Aku bla camtu ja

tak dok lah nak tanya
"ko tgk muka aku cam mak cik ko??

alahai..
biolah
aku terima hakikat
aku dah TUA

ish ish ish...
(Tapi aku teringat ja budak tu kata..alahai)

encik bila kita nak kawen nie.. den dah tua.. hahahahahaa
sengal melanda lah nie

nak mencarut ja ha
eh mengarut.. kuikuikui

- Next-

Malam tadi wat almond london ..sambung lepas sahur..

ngan jayanya aku bejaya buat 2 adunan
lam 300 biji lah
erm.. just wat dalam nya ja..
maybe sabtu
baru boh coklat..
yehaaaaa..
( malas nak lampirkan gambar almond bogel( tak da coklat) )

-Next-

Malam tadi..
sebelom menanti badam dibakar lam oven
sempat tgk budak2 main mercun

ambik lah kemera kesayangan ( tapi bukan aku punya kemera)
sempat lah ambik pic suasana persekitaran
rumah aku n jiran..
bateri kong.. tahap king kong ..
so sikit ja ambik..
leh lah syukur

dari tak do

ini rumah aku

ini halaman rumah n rumah jiran depan
ini.. sila baca tu...

-Habis-
-The End-
-Tamat-
6 Responses
  1. meriahnye nak raya~~kita kat cni, pelita pon x nampak lg..hahaha


  2. Lya Colours Says:

    wow mantap pelita buluh
    teringin nk ade tp xreti buat
    hahhahaa


  3. Cik Mawar Says:

    Tuna- heheehe.. takpolah.. tu mawar dah boh pic pelita.. meriah dah la raya Cik Tuna.. hehehee.. raya jemput lah dtg kerumah :)

    Lya - hehehee.. adik tu wat ngan kawan dia.. harap den.. habis buluh tu den wat lemang nnt.. kuikuikui.


  4. adik Says:

    alahai...kak chik.....indahnya beraya di desa....nostalgiaaa...huhuhuhu...


  5. hahaha...pelita buluh tu sangat la konvensional..heheh..AKU SUKE..!! er,,meriam buluh pun suke jugak..wakakak...


  6. Cik Mawar Says:

    adik- hehehee.. nostalgia sajo.. meh meh datang desa akak.. setiap desa lain2.. nie desa indah,pahang tau.. hehe desa tercantik kat sini.. :)

    kuna- huhuhuhu kuna.. lau ekou kempunan..nnt rasa den bagi ekou tgk live pelita nie ya.. huhuhuh..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC