Cik Mawar
Kemarin..aku g majlis
tunang adik abang ipar..
meriah jugak lah
tu yang wat aku

cam tingin-tingin ja..
heheehehee

lepas majlis tu..
akak ngan abang ipar datang cc
akak kata

"adik buatkan ya..gambar mala nie,
bagi cantik2"
nnt soh dia cuci ja kat sana

huhuhuhu

petang tu sempat lah wat sikit..
semalam sambung sikit..
hari nie.lom sentuh agi..
nnt lah lapang2 sikit..
aku wat agi..
so..

nie lah
hasil
yang

berhasil
"
"
"

"
"
"


Hantaran Dari pihak perempuan

Hantaran Dari Pihak Lelaki.

Masa majlis nie.. aku datang kol 1

pastu dah 1.30 pihak lelaki tak sampai pon
diorg soh aku makan..ya lah nak masuk kerja kol 2
aku dah siap makan pon dok dtg agi
aku pon apa agi.. balik lah
lepas ucap tahniah kat Mala..
upanya kol 2.45 ptg
baru rombongan dtg
padahal dekat ja..
huuhuhu..
hantaran oren tu..akak aku buat ngan dia
ya lah..dia kerja sama kilang ngan abang ipor aku
tu dok sekali rumah diorg..
pastu masa tunang akak aku jadi mak andam nya
huhuu..
tulah akak aku...
macem dia tau buat... Tapi edit pic nie dia lom tau.. kekekee
nak disedapkan citer
so aku kawen dok susah2 fikir..
dia tak sabar2 nak buatkan hantaran
letak manik manyak2 kat baju..
BAGI DUIT KAWEN (SPONSER SIKIT) nie yg paling best..
bestttttttttttttttttt..betoi ado akak camnie..
huhuhhu...
sabor..sabor akak.. doakan2 ja adik ekou nie ha.
ngeh ngeh ngeh..

Labels: edit post
2 Responses
  1. pak long Says:

    salam..
    meriahnyer nampak pic tu..
    moga terus ceria selalu


  2. Cik Mawar Says:

    wasalam..
    huuuhu,,meriah ka?
    mekasih :)


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC