Cik Mawar

Aduhaiii
naper lah pulak ngan lutut
nie.. sakit nya..
jalan pon dah macam org capik
ish ish..
ko dok leh pakai kasut tinggi kot
hisss. kasut aku mana lah tinggi pon
1 inci ja ha
Tapi paling ketara sakit nie
bila naik n turun tangga..
arghhhh..
tak kan nak gelongsor pulak turun tangga
hilang lah keayuan sebagai wanita
ish ish..
nak luruskan kaki pon.. sakit betol
sib baik sebelah kiri ja
lau dua2.. mau nya tak le jalan ha
semenjak dua menjak nie
sakit..sakit ja

"YA ALLAH andai ini semua dugaan MU,
Tabahkan lah aku menghadapi semua dugaan MU,
Sesungguhnya ENGKAU mengetahui apa yang kami
tidak ketahui"
~amin~


8 Responses
  1. Habang Says:

    cmne leh kna? ekau de rase ape2 sebelum sakit lutut tu?..mybe ligamen koyak kot..

    Dr. Habang.


  2. Cik Mawar Says:

    lutut nie.. kadang2 sakit
    tapi tak teruk sangat
    erm.. hari nie terasa sangat
    nak rukuk n sujut pon pelan2 ja lah
    erk!!!! logamen koyak?
    apa faktor2 menda tu leh kuyak
    dr tolong lah saya :"> :(


  3. Habang Says:

    den teka je.hahahaha.ekau jgn pcaya lak..ekau try la g klinik bhampiran..kalu ligamen koyak tndanya bila ekau kena tu mcm de bunyik mletup kt lutut.then sakit..nk bjalan pn susah.atlit slalu kna kcederaan nih.

    tpi ekau skit lutut sbb lain kot, apepun ekau g jumpa doktor, den nie mane btauliah..kihkih.


  4. MrPayid Says:

    aiiii mudo n xkawin lg pun dah sakit2 lutut.. advance


  5. Cik Mawar Says:

    hahahaha kulaan..
    sejak bilo den caya kek ekou :P
    tulah.. lau atlit normal lah sakit2 nie
    den nie kojer duduk ja ha
    aduhaii..
    pelik2... nnt lah
    den cuba2 tanya pada yang pakar..
    pasal letop2 tu ada gak kekadang..


  6. Cik Mawar Says:

    abang...
    mana nak tau
    bukan ku minta ia terjadi :(


  7. heheh...mcm mak aku je sakit lutut.mak aku ye la dh berumur,ko ni ape kes?? ekekeekek


  8. Cik Mawar Says:

    tulah kuna..
    den tau org tua ja sakit lutu
    takpo2

    dugaan..dugaan...dugaan
    den terima seadanya

    Hari nie..ok dah
    alhamdulillah


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC