Cik Mawar

Tunang? erk.. hehehehe
Pepagi lagi encik dah call..
tapi masa aku mandi..tgk2 da 2 misscall.
ingat sapo lah upanya encik..
malam tadi dia call kol 1 Pagi
aku tak sedar..lepas makan ubat selsema
terus hanyut..
encik dah sampai kelantan lah tu..
sblm tu ada msg..dia kata 2 jam lagi sampai
aku tak tunggu2 dah..
maybe dia penat..
tu pon dah sakit kepala..
ya lah anak mak..mana pernah drive sejauh tu
kekeekekee...
takpo2.. biasakan
nanti nak biasakan turun Pahang lak.
ngehhhhh..hehehee

Ingat apo lah encik call.
rindu ko..hapa ka..
upanya..tempat diorg tidur kat Rantau Panjang
so..pepagi lagi diorg kuar shopping lah
dia tanya "Nak apa"?
huhuhu..manalah aku tau.. beli ja lah apa2 pun
last2..dia cakap jesi nak?
hahahahahahaa..mesti nak belikan jesi LIVER tu ha
beli samo2..leh pakai samo2..
aduhaiii... tegelak aku..
then...
...
dia tanya..." Saiz XL kan?"
muahahahahaazzzz
/me gelak guling..
hampeh.. ingat den gomok sangat ko?
selamber ja aku cakap
" uit uit.. agak2 lah.. Tampar muhak tu kang"
( uit uit..agak2 lah penampar muka tu kang)
hahahahahaa....
upanya tak da saiz untuk perempuan..
so..akhirnya.. dok jadi beli..
yang lain dah gerak2..nak balik tempat diorg menginap
kuikuikui..
dia kata
"tunggu kita kuar sama2 lah..senang sikit.. lau ada hang"
yang sebenarnya..sejak setahun lebih "serius" @ sejak kenal lah ( dari kecik)
mana pernah kuar berdua..
rasa cam malu lak..nak ... ehem.. ehem...apa kata org "dating"
hahahahaaaa... selalu gak kata kat encik
"malu lah lau kuar dua..nnt tak tahu nak kata apa..segan.."
dia kata...apolah.. tu pon nak fikir..
"aku selamber ja"
hahahahaha tu lah ayat dia..:P
then main msg ngan encik agi..

Aku : tgh edit2 pic adik abang ipar tunang semalam nie.. rasa cam tingin lak nak tunang.
Encik : nak tunang ka?
Aku: "lau ikut kata hati..jujur..memang lah nak"
Encik : hehe..takpa2...nnt akan difikirkan nak tunang @ tak"
(sebab kami rancang nak wat majlis risik ringkas ja..n tak tunang, nnt terus nikah n wat kenduri besar terus...insyallah semoga dipermudahkan..amin)
Aku : ok.. heheehehe..
Encik:" K lah nak pi mandi..siap2 kol 1 nak gerak umah pengantin lak nie"


Hari nie.. majlis sambut tetamu, kat rumah abang ipar encik..minggu lepas kenduri kat umah encik..kecewa gak lah tak dapat balik..encik cuti lama tu..dari sabtu sampai Rabu.. then.. dia cuti semalam sampai hari selasa agi.. Aku balik minggu depan dia tak da cuti dah.. :(
maybe jumpa sekejab ja kot.. masa hari jumaat.. sabtu dia kerja.. ahad kawan dia kawen..Kawan baik..dia pon serba salah lau tak g.. dia kata kawan susah senang tu..
Aku pon bukan jenis nak paksa.. aku kata "kawan pon penting, lau jumpa aku sekejab pon takpa.. huhuhuh.. dia kata..cam tak ikhlas ja ayat.. aduhai.. aku ikhlas ja.. Manyak lagi masa.. wat po nak kepit2 pon kan.. aku tak nak sampai nyusahkan dia.. sian dia.. macam2 nak fikir.. jangan sampai aku lak.. memeningkan kepala dia lagi dah lah.. aku tak nak camtu..
( lau encik tau nie..dia mesti marah ..dia kata "his..apo nyusahkan2.. tak da erti menyusahkan..merepek ja hang nie ..)

hahahahahahaa...

Apa pon.. aku sentiasa berdoa..andai kami telah ditakdirkan untuk bersama.. semoga hubungan kami sentiasa dipermudahkan untuk mendapat redha ALLAH SWT.. insyallah..amin
6 Responses
  1. MrPayid Says:

    wah3... dah maju setapak ke depan..


  2. Cik Mawar Says:

    ngeh ngeh abang payid..
    eheeeheh nak ikut jejak abang lah nie
    :P.. hahhahahaaa
    tapi adik kecik
    tapak kecik2 ja:P
    pelan2..slowwwly..
    heheehehehe


  3. Mira Says:

    mendoakan kebahagian utk kamu :)


  4. Cik Mawar Says:

    mekasih mira...:)
    semoga kamu berbahgia juga bersama insan tesayang :*


  5. Tanpa Nama Says:

    xtau plk cik couple jgk... xsgka... huhu
    -secret-


  6. COMANECI Says:

    salam ..if free singgahla...http://gossipgirlstuff.blogspot.com/.tq


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC