Cik Mawar

Hari nie..
g kerja awal sikit
pukul 8.40 Pagi dah kuar dari rumah
bawak kotak besor naik motor
nampak kepala aku ja
kekekekekee
malam tadi pukul 2.30 pagi
baru selesai buat kuih 2 jenis
nak pos kat keluarga encik
nak wat camner kan
dah tak dapat balik
terkilan lah lau aku tak kirim kuih tu
Pagi tadi alhamdulillah
semuanya selesai
dah timbang2 baru RM25.20
oklah
tak da lari bajet aku
semoga sampai dengan selamat
kang jadi serbuk
aku gak yg segan..
kuikukui

huhuhu..
skrg tak on YM dah...
ermmm
entah lah.. rasa cam tak teruja ja

oklah.. dah 12.42 pm nak balik lah
lapor lak.. tadi tak bawak air masak..
haus,
huhuhuh...
balikkkkkkkkkkk..
vrommmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2 Responses
  1. R.A Says:

    mawar ko pos kuih ape..aku nk gak...hehe


  2. Cik Mawar Says:

    adolah..
    tu rahsia rumahtangga
    hahahahahahaa..
    ko nak kuih apo odah?


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC