Cik Mawar

YA ALLAH
tabahkan lah hati hambaMU ini
tika ini..aku sudah berhenti menghitung hari
mungkin aku begitu mendambakan hari tu
tetapi ALLAH swt maha mengetahui
apa yang terbaik buat kita
hati aku tersentap jugak
sebentar tadi...
aku hanya mampu beristiqfar panjang
bila mengetahui perkara ini
mungkin bukan rezeki aku
nak pulang..
nak kata tak sedih
tipu lah.. aku sedih.. sedih..
tapi tidak lah sampai menitiskan air mata
aku pegang satu ja
jika ada sesuatu yang berlaku
pasti ada hikmahnya
ALLAH SWT telah mengaturkan
terbaik buat kita
ALLAH SWT lebih mengetahui
apa yang kita tidak ketahui
"kadang kala kita rasa benda itu baik buat kita, tetapi adalah sebaliknya"
yang mengetahui segalanya
hanyanya
ALLAH SWT..





2 Responses
  1. yg ekau countdown ari2 tuh x jadi ke mawar?


  2. Cik Mawar Says:

    lya... :(
    berhenti menghitung hari...
    takpolah..tak dop rezeki..:)


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC