Cik Mawar




Jemputan Ke majlis perkahwinan
huhuhuhu.. Bukan aku nya
majlis lah
orang nya majlis
aku mendapat jemputan.. Yang mana
bagi tau awal aku dah plan2 lah
duit..masa...cuti..Baju
Tapi
malam semalam
Aku dikejutkan dengan satu panggilan
telefon dari akak aku
AKAK: "Adik..tadi acik Lim tepon..semalam acik ina Tunang, bulan 12 nie dia kawen"
AKU: "erkkkkk..kami kat sini tak tau pon"
AKAK: "entah lah..tu pon acik lim yang bagi tau akak"
AKU: "aduhai akakkkkkk..tak kan nak balik 2 kali kat Perak"
AKAK: "Ermmm..entah lah..ok2.. akak nak tido lah , nnt bincang"

Lepas tu..kepala aku asyik memikir ja
sampai semalam dari bangun tidoq sampai nak tidoq
pening..
huhuhhuu.. sini penting.. sana penting..alahai

Senarai jemputan:

15 November 2009 : Majlis Perkahwinan Jiran
22 November 2009 : Majlis perkahwinan Sulihah, Shiha, yani
( dekat sini ja )
1 Disember 2009 : Perkahwinan Jiran sebelah rumah
6 Disember 2009 : Majlis Perkahwinan Kakak Encik
( Perak, sungai manik)
20 Disember 2009 : Majlis Perkahwinan Mak cik
( Perak, sungai Manik)
23 Disember 2009 : Atok G menunaikan Umrah
( Perak, sungai manik)

( dah tentu2..umah encik depan umah Atok ja..hahahah)

huhuhuhu... 6 Dec ngan 20 tu yg berbelah bahagi..kena pilih antara satu..
aku nie mana lah boleh cuti sokmo..
Lagipon Mak cik kawen dulu aku balik jugak
*Nie perkahwinan kedua mak cik la..he he he
nak balik 6 Dec tu pon dah mintak cuti bulan lepas lagi
huhuhuhhu
tau2 ja lah dah kerja sorang
aku tak da..
tutup lah cc nie..
dok bincang2 senja semalam
keputusan dibuat
Kami balik 4 Dec - 6
pastu Mak tinggal perak
nnt lepas kenduri mak cik
Mak balik pahang ngan Pak cik kat johor tu
Pastu malam tadi Mak cik Baru tepon
mak kata dia nangis2..
lau mak tak da masa majlis dia
alahai..
yolah aku faham
maklumlah mak diorg ( nenek aku)
dah tak da..
mak pulak KAK LONG..
mestilah Mak penting..
Takpolah..
Lau aku leh cuti.. lagi
nnt aku balik perak naik bas ja lah
kuikuikui..
Insyallah,..
semoga semuanya dipermudahkan.
aminnn..
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC