Cik Mawar


Dah lama tak main tag2 nie
nie pon ambik kat blog Lya..
huauahaua..
selamber ja lah..walaupon dia
tak soh aku wat tag nie


1. Bekas kekasih saya adalah..

- Nak bekas yg mana? huahuahua
( aku pon dah tak ingat sapo yg last jadi bekas tapawere)



2. Saya sedang mendengar...
-Dj Kelubi seman pot pet kat Rilekfm

3. Mungkin saya patut..
-Makan ubat selsema sekarang..


4. Saya suka...
~Lau ada satey depan mata sekarang.. encikkkk nak makan satey
uwaaaaaa


5. Sahabat-sahabat saya...
~Semua sayang saya macam saya sayang mereka..
la la la la


6. Saya tak paham...
~Camner saya leh kena selsema.. sedangkan semalam tidak hujan
masa balik basah kuyub pon saya tidak selsema..
aduhaiii

7. Saya kehilangan..
~Tenaga yang banyak hari ini..kerana asyik menghembuskan something
dari idung nie.. sampai pening2 kepala


8. Ramai yang berkata..
~" erkkk..ko kerja sini lagi.. lama nya"


9. Cinta itu adalah...
~Kebahagiaan yg tidak terhingga

10. Di suatu tempat, seseorang sedang..
~Fikir camner ya nak cari duit nak pinang ada dara orang nie


12. Saya akan cuba...
~Bersabar sehingga bulan 12


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
~Kita tak selamanya berada didunia ini yang merupakan
satu persinggahan sahaja


14. Telefon bimbit saya..
~Dah lama tak rasanya tak topap
org lain ja yg topap kan..
kekekekee


15. Bile saya terjaga...
~Mesti tgk tepon...ado sajo msg malam tadi..tak balas lagi..
hahahahaahaa



16. Saya paling meluat...
~Perempuan yg bangga sangat pi deting cam laki bini
tgk lps kawen nnt pimpin tangan ko idak
masa couple cam tak leh bla
huhuhhuu


17. Pesta/parti adalah..
~Tempat org tak ingat mati


18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
~Binatang2 lam farmville.. huhuhuhu


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
~Masa kecik2.. tak pikul apa2 dosa lagi...


20. Hari ini..
~Aku selsema..pening pala.. tisu banyak habis..tong sampah penuh tisu


21. Malam ini saya akan..
~Tidur awal kalau selsema nie tak baik2 lagi sampai ptg nie


22. Esok pula saya akan..
~Kerja..seperti biasa..


23. Saya betul2 inginkan..
~Menjadi anak yang solehah


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
~ohhhh..ada lagi jerawat nie.. ingat ilang dah..


25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
~pergi jika ada keperluan


26. Makanan barat atau jepun..
~Kenapa ngan makana2 nie.. dedua aku dok reti buat..

27. Bilik yang terang atau gelap.
~terang lah..selamat..nyaman.. aku tidoq pasang lampu..



28. Makanan segera adalah...
~Mudah dan cepat untuk dimakan..
sedap lak tu..


29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
~Pc no 8 Rm 3.20
( ado budak baru keluar tadi )

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?
~Tak pasan pon.. bukan nya aku tgk no..
aku tgk soklan ja..
ayukkk..

Labels: edit post
2 Responses
  1. Lya Colours Says:

    mawar ekau da lupo ek
    kito da buek perjanjian la dulu
    tag yg den dpt ekau kene buat sumo

    ngeh ngeh ngeh


  2. Cik Mawar Says:

    heheheh lya..
    aha lupa lak
    perjanjian kek YM ha
    suatu ketika dulu..
    ok2.. den setting ingatan semula
    hahahaa...

    muahhhhhhh cik lya gebu..
    ngeh ngeh ngeh


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC