Cik Mawar

20 November 1955
Lahirnya seorang lagi insan
yang sudah ditakdirkan menjadi khalifah
dibumi ALLAH swt..
yang diberi nama
Jamaiah Binti Hj Aini
Lahirnya disambut dengan
penuh kegembiraan dan kesyukuran
menjadi anak pertama jua cucu perempuan
pertama dalam keluarga
amat membawa kegembiraan yang tidak terhingga
diperlihara.. menjadi anak yg solehah..
diberikan didikan agama yang baik
diberikan didikan yg penuh nilai kasih sayang

Setelah meningkat remaja..
ibu bapanya telah menetapkan pilihan
Yang terbaik untuk membimbang beliau menjadi
isteri dan ibu yang baik
Alhamdulillah setelah beberapa puluh tahun
melayari kehidupan berumah tangga
kini beliau memiliki
4 Orang anak lelaki
2 org anak perempuan
3 orang menantu
6 orang cucu
yang amat disayangi...

Aku
rasa sungguh bertuah
menjadi salah seorang yang lahir dari rahim beliau
pengorbanan, kasih sayang dan apa jua
yang beliau telah berikan
tidak akan mampu ku balas hingga
akhir hayatku..
beliau ada lah anugerah yg tidak
terhingga yg aku perolehi dalam hidup ini..
Aku bukan lah anak yg baik..
tetapi aku berusaha menjadi anak yg baik

YA ALLAH hanya kepada MU
daku memohon..
Semoga emak..dipanjang umur , dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan, diberkati hidup dan setiap detik umur nya.. dan diberikan kesudahan yang baik..
amin...




6 Responses
  1. MrPayid Says:

    happy birthday mummy.. from menantu mu..ho3


  2. Cik Mawar Says:

    haahahah abang payid..
    salah ayat tu...
    from anakmu yang dah lamo dok balik
    lupa rumah lah tu.. :P
    nak kono rotan anak omak nie ..
    hahahahaah


  3. Mira Says:

    selamat hari lahir makcik.... :)
    semoga dipjgkn umo n dimurahkn rezeki..amin..


  4. Cik Mawar Says:

    amin...
    mekasih mira
    :muah >:D<


  5. Selamat Hari Lahir..Semoga panjang umor dan di murahkan rezeki..cepat2 la berjodoh dan kawin..hahahahaa...


    hey, ucap dalam blog lg kewl aku rase...ramai org leh baca...hehehe..tak yah nk sms dah..ekekekeke..


  6. Cik Mawar Says:

    Mekasih kuna..
    tapi naper comment kat mak aku nya besday nie
    hahahahhahaa...
    ok2....nnt raya dtg umah aku tau :)


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC