Cik Mawar

Arghhhhhhhhhhhh
sakitnya kepala aku nie
ermmm..
apa entah yang aku fikir pon
aku pon tak tau..
cam serabut ja
cam kosong..
cam macam2..
alahai..

Tetiba ja..
rasa nak kerja lain..
tadi dah isi semula SPA8
ermmm..
Pasal kerja nie.. ermm
org selalu kata knpa
aku tahan kerja sini lama
yg mana fikir macam aku faham lah
yang mana fikir wang..masa depan
mesti soh kerja lain
entah lah..
aku pon tak tahu nak fikir apa
kadang2 tension..
kadang2 syukur..
tulah manusia..
bila dok fikir macam2..
syaitan tu mula lah masukk
tu yg kepala pon sakit
macam2 fikir
dah lama tak sakit kepala cam nie
rasa cam dihempap2 ngan batu
encik ada cakap
malam tadi..
nnt lah dia tgk ..kot2 kat tempat dia
ada jawatan untuk aku
ermm...

nak kerja luar..
lam kepala..dok fikir ja
"akak harap ko ja..akak tak harap org lain..nnt ko dah kawen, tanggungjawab dah ke suami"
"takpolah..soh encik pinang lambat2 camtu"
"hiss ada lak camtu..tak da lah akak maksud camtu"
"entah lah akak.. kadang2 sedih..alahai"

akhirnya aku citer gak kat akak pasal
pertama ramadhan aku nangis tahap gaban tu
erm... mmg tak tahan sangat
masa citer ..banjir agi mata
entah lah..
dah umur semakin meningkat
hati nie mudah sayu..
air mata begitu murah
alahai
bebel agi ..
nak rehat lah

"YA ALLAH sesunguhnya ENGKAU mengetahui apa yang terbaik buat kami. Hanya kepadaMU hamba berserah...amin"




0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC