Cik Mawar
Alhamdulillah..aku masih diberikan kesempatan menyedut udara segar di bumi ALLAH SWT yang sementara ini.. hari ini.. cuaca sungguh indah dan permai.. setelah menyiapkan semua kerja dirumah...aku bersiap sedia untuk menunaikan kewajipan mencari rezeki yang halal..
Motor tu meluncur dengan girang di jalan raya.. ku bawa motor dengan penuh berkhemah lagi sopan.. ( kantoi ngan mak angkat dah aku bawak laju) sampai dok pasan dia dia selisih ngan aku...huahuhuhauaa..... perjalanan diteruskan ke stesen minyak SMART.. walaupon aku tgk mak cik2 kat situ tak smart..tapi aku suka isi minyak kat sini.. sebab tak ramai org yg mengenali diriku.. huhuhuh..
motor ku memasuki lorong yang kosong tanpa ada kenderaan lain menanti untuk mendapat titisan minyak bagi kenderaan mereka..
Ku lihat wajah mak cik yang bertugas.. mungkin sebaya mak ku dirumah... kesian dia..dalam usia begitu masih bekerja..memerah keringat..
http://emo.huhiho.com

Aku : Mak cik .. isi penuh ya..
Mak cik : ok.. ( sambil mata beliau liar memerhatikan daku )
* dalam hati ku berkata.. eh.. tidak kena kah pakaian ku.. terlebih ayu ka aku hari nie.. ???
kotak fikiran ku berhenti berfikir..apabila melihat .......@_@http://emo.huhiho.com

Aku : Mak cik ... minyak melimpah tu ..http://emo.huhiho.com
Mak cik : eh.. tak pasan.. penuh lak.. angin nie..
Aku : aku mengangguk2. seketika.. . " berapa semuanya mak cik
Mak cik : RM 5.50
Aku : mekasih ya :) aku pergi dengan muka hairan...

ish ish,,tak tahu lah pada org lain.. selama aku reti bawak motor.. n selama hidup aku g stesen minyak.. lom penah agi jumpa minyak sampai melimpah.. uhuhuhu.. nie pertama kali lah.. terkejut aku.. lam hati.. kang tebakor motor aku.. ( hahaahaha sengal ja).. apa lah mak cik tu fikir.. mungkin fikir.. anak dia kot.. bila tgk aku.. teringat dia anak dia dok balik raya haji nie kot..
huhuhhhu.. Tak pon dia fikir..budak mana lah nie.. anak sapa lah.. sopan ja.. hahahahahaah
( pasan jab)http://emo.huhiho.com

http://emo.huhiho.com kepada kawan2 yang hendak pulang ke kampung halaman.. semoga perjalanan anda semua selamat hendak nya.. amin...


4 Responses
  1. ADIK Says:

    DEMI KASIHNYA YG MELIMPAH..
    SALAM IDUL ADHA...MOHON AMPON MAAF SALAH DAN SILAP...
    DEMI KASIHNYA
    PENGORBANAN IBU DAN AYAH YG TIADA BERBELAH BAGI
    DEMI ANAK DAN KELUARGANYA...


  2. Cik Mawar Says:

    salam aiduladha jua
    buat adik akak :)


  3. Mira Says:

    ape la yg makcik tu mengelamun kan..hehehe.. :P


  4. Cik Mawar Says:

    tulah mira
    kkekekeke.. mawar pun pelik..
    terkejut besor masa tgk minyak tu melimpah..aduhai..
    hhehehehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC