Cik Mawar
Hari ini saya sakit mata
sudah dua hari sata sakit mata
mata saya pedih sungguh rasanya
saya kerja jugak
walaupon mata saya sakit
sebab saya nak tuai tanaman saya
dekat farmville

saya tidak pandang orang
takut mereka jugak sakit mata macam saya
tapi kenapa mereka pandang jugak saya
mesti mereka kata saya lepas menangis

tak mengapalah
jangan salahkan saya jika mereka
jugak sakit mata macam saya



Bila sakit mata
kepala jugak sakit..
bila kepala sakit
saya mudah untuk menjadi tidak keruan

Saya tenangkan diri
saya main games dengan berkhemah lagi sabar
saya membaca
saya pergi menjelajahi segala ada yg ada didepan saya
ilmu dihujung jari..
Semoga saya diberikan ketenangan

amin







0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC