Cik Mawar
Alhamdulillah..
semalam..kami selamat sampai
ketempat yang dituju (KLIA)
n kembali ke rumah dengan selamat
dapatlah aku kerja hari ini..

Tgh hari tadi g kenduri
kawan kawen..
macam kelam kabut ja
aduhaii..camner lah kenduri aku nnt
dah lah..tgk baju pengantin laki
ngan pengantin perempuan
lain colour..
aduhai.. mmg fesyen ko?
(pic ado kat cik Kuna..nnt dia upload kot)
pastu ado keluarga dari pihak laki
mengata2 belakang aku
diorg tak leh masuk.. dah sempit
antara dialog nya
"mak long camner nak masuk nie..tak da tempat"
"diorg macam tak kisah ja ngan kita"
"nampak sangat sombong lah"
aduhaii..
takut kan..lau sampai ado family cakap camnie
masa kita kawen..
seram pulak aku...
arghhhhhhhh..
adakah aku terlalu memikirkan semua nie

kepala aku pon dah denyut2 nie
tak tau lau sebab kena hujan tadi balik @ terlalu memikir
encik skrg tgh sibuk
kat sawah.. katanya berbendang
nak cari duit lebih..n cepat2 kumpul
So lepas nie..lau cuti sabtu ahad.
encik turun sawah lah nampaknya
adusss..terharunya aku
encik kata
"dah tak da masa nak buang2 masa tak tentu hala"
"tak da masa nak lepak2 mcm2 dulu dah"


aduhaiii..
tetiba
aku jadi tak da mood lak
satu ja..lau rasa tak da mood nie
aku....
aku...
"
"
"
ZzzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzzz

* optss.. cik kuna datang.. erm.. ado gak kawan..
lau idak nak tidoq dah nie..


4 Responses
  1. entry yg menakotkan sy jugak..mcm mn la kenduri sy nanti..huwaa~~!!


  2. Cik Mawar Says:

    heheeheh cik tuna
    tu lah.. macam2 dok fikir nie
    apa pon.. doa2 lah bebanyakk
    semoga semuanya dipermudahkan
    aminnn..:)


  3. hoh...takdo maso lg den nk aplod..nnt ye..hehehee....


  4. Cik Mawar Says:

    hehehe cik kuna..
    tu tu tu..den dah nampak kek
    blog ekou.. He


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC