Cik Mawar

Rasa ini.adakah sudah menjadi rasa dia
hehehehee..
belom kot.. sebab rasa sama ja
hahahaha..just status ja lain kot
skrg masing2 tak da kredit.
so dua2 dok diam..
wat kerja masing2,..
malam2 tidoq awal.. huahua

Tapi nampak encik lain sikit lah sikap dia
kalau sblm nie dia tak suka pasal
menda2 serius
( majlis perkahwinan)
skrg..dia dah mula tunjukkan
keseriussan nya.. (hahaah ayat nie leh guna ka?)
dia pon pesan masa mak dia dah beli cincin
dia kata
"Lepas nie tak leh memain dah"
hehe..
Tapi aku dah semakin rasa lak debaran nya
lagi2 encik kata.mungkin tak sampai setahun kot
majlis nak dilangsungkan..
aduhaii.. cam tak tau nak mula dari mana lak..
encik tu risau nak cari duit hantaran ja
duit kenduri.. katanya..ayah dia dah beria nak support
tapi manyak lagi encik nak fikir
rumah...barang2 dlm rumah.. semua nak fikir
semua belom ada lagi..
huuhuh..
aku kata "pelan2 lah..insyallah dipermudah nnt"
kang stress sangat..lain jadinya.. :)

Tapi yang paling kelakor..
hahahahahahaa..
panggilan.. masih "ko" ..."aku"
aduhaii.. mmg tak da sentimental tol "tunang" aku nie
masa kali pertama dating kat teluk intan pon
aku jalan depan..dia belakang..
dia jalan belakang ..aku depan..
hahahahahaa.. elok lah ..
dedua..cam nie..
aduhaiii... nak gelak ja.. bila ingat2 balik
entah bila lak nak jumpa
kuikuikui...

Labels: edit post
2 Responses
  1. cik mawar sedang angau..hehe..sweet jer..


  2. Cik Mawar Says:

    heheheh.. cik tuna..
    ngeh ngeh.. :">


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC