Cik Mawar

Alhamdulillah..
jika semalam..aku sakit
hari nie..sakit tu langsung hilang
bila aku bangun dari tidur..
aku besyukur sangat
betapa nikmatnya kesihatan itu
hanya kepada ALLAH swt tempat mengadu yang selayaknya
"YA ALLAH hamba MU bersyukur atas segalanya
yang ENGKAU berikan kepada ku selama ini"

Isnin lepas abah, mak, abang
hantar adik g Institusi Kemahiran MARA, Jasin Melaka
Alhamdulillah..dapat gak dia sambung belajar
tak da lah dok melangut kat rumah
aku pon..kadang2 hilang sabor ja
ngan perangai dia
huhuhuhuhu...
biasalah lau depan mato.. ado ja yg tak kena
lau jauh..mula nak rindu2
hahaahaa..
Kalau imbas balik masa dulu2 gaduh
sadis betol..hahaha.. sampai ambik2 parang
aduhaiii.. trajis betol
sib baik tak dok yang kena tetak
hahahahahaa...

Skrg...kat rumah
ada Abah, Mak, Aku n Abang Ngah
kunun2 adik dah sambung belajar lega lah sikit
ado lak hal lain
ermmm..
jadi Mak ayah nie..macam2 dugaan ALLAH nak duga
Tapi Mak Ayah.. lau dah anak tu
buruk baik pon..anak jugak..
sebab tu aku sentiasa berazam tiap tahun
"Nak menjadi Anak yang terbaik"
buat Abah ngan Mak
walaupon kadang2 nakal2 jugakk..
aduhaiiii...

"YA ALLAH, jadikan lah hambaMU ini..menjadi WANITA yang solehah,ANAK yang Solehah, ISTERI yang solehah, jua IBU yang solehah.. , Dan berikan lah kami..anak2 jua keturunan yang soleh dan solehah.. amin "

4 Responses
  1. pak long Says:

    salam...
    memang cam tu la tugasan mak-ayah..nak anak-anak bahagia jer..


  2. Cik Mawar Says:

    wasalam
    tu lah pak long
    jadi mak ayah macam tu
    kadang2 diorg sangguh tak beli apa2
    tapi anak2 diorg dapat apa nak
    :(


  3. GURU_CIKGU Says:

    Kekadang kenakalan anak-anak jadi hiburan....kekadang boleh timbulkan kemarahan.....Apapun, semua mak ayah mahu anak mereka berjaya dunia akhirat


  4. Cik Mawar Says:

    itulah cikgu...
    semoga mereka (ibu bapa) kita sentiasa mendapat perlindungan dari yang ESA..amin :)


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC