Cik Mawar

Luqman ngan Ayah n Ibu Dia..:)

Luqman 10 bln

Luqman 8 bln

Luqman 2 bln

Luqman 7 bln
Luqman 1 bln

Luqman & Achik
Luqman first Day 26 November 2007
Luqman Hakim Anak sedara aku yang ke 5 dalam keluarga.. Dia lah penyeri keluarga kami skrg..lagipon dia dok sini ja..tiap2 minggu balik kat umah..anak sedara yang lain..anak abang long 4 org..dah sek semuanya..jarang sgt balik..rindu aku kat diorg.....Sekarang luqman dah setahun lebih pandai sangat budak nya..semoga jadi anak yang soleh ..amin.. sekarang dah pandai jalan..terkedek2.ngan kasut bunyi2 dia..hehehe..tak boleh lak tu pegang tangan dia...nak jalan sendiri..kdg2 kelakar ja.. Dah faham apa org cakap..kdg2 keluar jugak sebutan ayat yg betol.. Kalau nak balik umah dia..habis semua orang dia salam.. siap cium pipi kiri kanan n hidung baru cukup syarat...hehehehe..Tak sabar nak jadi abang luqman nie..lau jumpa budak2 cepat ja dia tegur..nak main sama.. insyallah bulan 5 nie Luqman dapat adik...semoga semua nya selamat..amin..
7 Responses
  1. sya_zachery Says:

    fuyoo comey nye dak ni.. nak jodohkan dengan anak aku la nanti..kalau aku ada anak pompuan..huehuehuehue.. amponn amponn..


  2. habang Says:

    anak den pempuan,nur habang. ekau j0d0hkan dgn anak den je.anak den c0mel mcm den.,sesuai sgt la dgn luqman hakim..hihihi.


  3. erk ape jodoh2 ni ..


  4. Cik Mawar Says:

    hisssss..achik dia nie tak kawen agi..ekou bedua sibuk nak juduhkan ngan anak2 ekou..ado keno cepuk nie..hauaua...Sarah jgn ikut perangi bebudak ateh tu...hihihi


  5. bila awk nak ada anak plak. hehe


  6. MISS FASHAZZ Says:

    wa anak sedara..igtkan anak sendirik..
    hikhikhik...achikkkkkkkkkk mawar..


  7. Cik Mawar Says:

    -hhehehe aen.adha..belom sampai judohnya..camna lah nak ada anak.. Insyallah sampai jodoh nnt..ado rezeki..adalah anak..hehe.. en.adha tu bila lak? hehhe

    -Heheh fasha... anak sedara cam anok sendiri lah..darah yg mengalir samo... hehehe ..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC