Cik Mawar





Fuhhhhh Hari nie kepala mmg sakit..tambah ngan ngantuk...tak terkata lak rasonya.. nie lah akibat org tak dok kojer..Cari penyakit.. malam tadi lepas ja solat maghrib raso ngantuk lak..sampai tetidoq duduk kat atas tikar sembahyang ( huhuhu mmg dah biasa pon ).. Pastu buka telekong n tidoq terus...dengar ja sayup2..anugerah bintang populer..coz eh nampak TV dari lam bilik..mak pon ada gerak byk kali..tapi ngantuk sgt melebihi segalanya.. Last2 mak masuk bilik dok citer sapa menang..aku sempat tgk Nabil naik ja terima Juara Bintang populer.. Pastu aku terus bangun n solat isyak.. dok kemas2 dapur..tgk2 dah dekat kol 12.30..menjahit lah.. sambil tgk TV....dok jahit manik kat baju kawan atas katil ja.. kusyuk nya jahit..sedar2 dah kol 4..Mak ada uli tepung nak buat roti canai sarapan pagi nie..aku pon ambik seketul..tebar lebih kurang ..pastu masak..huhu..makan ngan kari daging.. tu aku malas tidoq..nnt tak bangun lak nak sahur..hehe..lepas makan..kemas2, basuh2.. rehat2 jab.kol 5 bangun.. n kol 6.45 pg bangun solat subuh,...Pastu sambung jahit tepi baju orang lak...tap tap..dah kol 8.30..gosok baju..n siap2 g kerja..
Tu lah sebab aku ngantuk n sakit palo tahap gaban nie..adess..
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC