Cik Mawar
Semenjak dua menjak nie...kesihatan aku sungguh tidak memberangsangkan..kadang2 aku jadi takut..erm...kerdil nya aku nie rupanya.. belom ALLAH SWT uji aku dengan sakit yang lebih teruk dari ini..aku dah sedih, takut... Padahal selama ini aku lah paling gigih menerima segala sakit yang datang.. Aku tahan rasa ini...aku tanggung rasa ini.. Aku kalau boleh tak nak ahli keluarga tahu jika aku sakit..aku tak nak melihat muka mereka yang risau jika tahu aku sakit.. aku tak sanggup nak tgk semua tu.. Tapi..apa kan daya..kadang2 aku sendiri tidak sanggup menahan rasa sakit ini sendirian..

Nak mengadu pada insan yang lain... perlu ka aku nak membeban kan mereka dengan sakit aku ini? perlu ka aku hendak menceritakan apa yang aku rasa..kesakitan yang aku rasa..ketakutan yang aku rasa... duduk di hadapan komputer yang mempunyai line internet...sering membuatkan untuk mencari maklumat mengenai sakit yang aku rasa ini.. semakin banyak maklumat yang aku peroleh..semakin aku takut..semakin aku risau... semakin aku hendak mengalirkan air mata... Adakah suatu hari nnt aku akan membeban kan orang disisi ku.. Adakah suatu hari ini....aku akan putus semangat dengan semua ini.. YA ALLAH cekalkan lah hatiku menghadapi semua ini....

Sekarang aku kerap tidur awal...sekerap setahun lepas... badan aku mudah saja hendak hanyut di tilam ku yang empuk... sering kali aku lupa hendak membaca doa tidur jua ayat kursi... sering kali aku tidur tanpa sebarang mimpi.. Hari ini ..rasa ini datang lagi..mungkin kah malam ini..aku akan hanyut seperti hari2 lain sebelom nie.. Tapi malam nie ada cerita MERLIN kat TV3... cerita peberot aku tu.. Aku akan cekalkan hati melawan rasa ini.... Semoga aku berjaya.. aku perlu tahan rasa ini..aku perlu....kalau aku tidak bertahan..aku tidak dapat kerja...kalau tak terus bekerja.. macam mana aku nak menyimpan..kalau aku tak menyimpan..macam mana aku nak tunaikan cita-citaku...dan macam mana aku nak kawen..kalau aku tak kawen..macam mana aku nak dapat anak..kalau aku tak dapat anak macam mana aku nak dapat cucu..erk!!!!!!! memang sakit aku nie... ish ish...


"AKU RASA SAKIT HATI JA.. SEBAB LINE INTERNET SEKARANG MACAM HAMPESSSSSS... SIB BAIK HAKU NIE SABOR LAGI... LAU TAK SEMUA PC HAKU CAMPAK KAT TINGKAT BAWAH.....TELEKOM NIE TAK BUAT SESUATU KA???? SIB BAIK BUKAN AKU BAYAR BIL TENET TIAP BULAN.."
2 Responses
  1. hahha hampehs nyer penyakit


  2. Cik Mawar Says:

    hauhauhaa sarah,,,jangan marah lah..nak bagi sarah senyum ja..hehehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC