Cik Mawar

Adussss..ngantuk lak hari nie..ditambah lagi dengan tak dok custemor..tadi ado 2 org ja..tu pon dah keluar..line internet dah lah sloww...tahap beyok tertelan siput ( sis taip lam msg)..huahuauaa.. Aku nak on YM pon tak leh..nak baco emel pon tak leh.. alih2 Blog nie ja leh on..mmg nak suruh haku lepas perasan lam nie betoi...adessss..

Tadi sompek tidoq..tau2 ado budak panggil " kak, nak guna PC"..fuhh sib baik ayaq liur tak jejeh...hahahahaa..ngantuk bangat..petang smlm abang dtg umah ngan kak ipor dtg umah..aku pon kebetulan baru balik kerja...terus ikut diorg balik...leh tlg apa yang patut..petang nie kak ipor nak buat kenduri kesyukuran sikit..sempena abang dah dapat gaji..cukup 3 bulan dia mengajor...kak ipor ja cuti..abang tak dapek cuti ado meeting lak katanya ptg nie..aku pon tlg lah menyibuk malam tadi sikit2... dah siap ngemas2..tgk CSI..sambil tu on laptop..mana tau dapek line internet freee..muahahahazz..alih2..nak dekat sejam on..line masuk tapi putus2...huh..tak halal betol...sampai bateri laptop tu king kong pon..line tak masuk...adess.. msg ja lah ngan sis.. tgk jo lah CSI...layannnnnnnnn jo...kol 2 Baru tidoq sambil msg ngan kawan.

Kol 5.30 luqman hakim tidoq sebelah aku dah merengek2 nak bangun..pi buek kan susu..namo lak dia..alih2..dia lari kat ayah ibu dia lam bilik..aku sambung tidoq jab..kol 6 bangun solat jab, pastu sarapan...ngeee..kak ipor masak roti canai segera..makan ngan rendang daging n sambal ikan bilis.....adess..(raso lapaq dah nie )...kol 6.30 abang hantar balik umah..dia nak g mengajar lak..tempat dia ngajor..adolah dalam 15 @ 20 minit..hantar aku agi..adolah 30 minit kot baru sampai sek...hauhauaa...Bawak luqman sekali...nnt tak dok lah ngacau ibu dia nak wat kerja.. Petang nie Mak pulak g umah abang ngan besan dia (mak ayah kak ipor)... Huhuuh senang ado besan @ menantu dekat2 nie...(ayat mak selalu guna)

Apa masalah internet nie? uwaaaaaaaaaa.. dah lah tak da custemor...nak sembang ngan kawan2 kat alam maya nie pon tak leh...nie wat aku nak tidoq atas meja nie...adessssssss...Tulah nak mintak cuti kat Bos hari nie..Bos tak bagi...kan tgk...custemor tak dok...line internet tak ok.. uwaaaaaaa...cepat lah petang nak balik.....abang ambik agi petang nie..huhuahua..esok nak bercuti jaga luqman Hakim...la la la la...

Dah tak leh sembang, donga playlist lam PC jo lah... sambil jahit baju... cepat sikit siap kot aku menjahit...sebab tak diselang seli ngan chat...huahuaa..mesti mak senyum..haku balik tgk baju dah siap jahit...hauhuahaa.. ~away~ ( dalam mood geram + buhsan agi nie)
0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC