Cik Mawar
Fuhhhhhhhhh..Hari isnin Yang pertama pada bulan 4 dah membuka Tirai nya..Sekejab ja dah bulan 4..pejam celik, pejam celik..alhamdulillah pejam leh celik agi..heehehe..Daku masih berkesempatan menjalani kehidupan seperti biasa..masih diberi kesempatan sujud pada YANG ESA.. Hari nie isnin..biasalah custemor tak ramai..sunyi jo..radio tu pon sekat2..adess.. apo kono lah..radio pon kono mood monday bluesss gak ko? huahuaaa.

Hari nie Dah buat roadtax..lega rasanya..tak yah lah aku fikir hal tu dah..lepas nie duit baki yang ado nie boleh beli manik2 lak..sibuk lah sikit lepas nie..ado 2 baju kurung kawan tempah nak dihiasi manik.. Corak apolah nak buat kali nie... Kakak pon balik hujung bulan..erm..kena tgk lah contoh yang mana ada kat internet.. Cepat siap jahitnya..cepat dpt duitnya..hehhe..

PC aku Buat hal betol lagi skrg..klu on YM..tak leh on Blog..Lau on Blog tak leh on YM..erm..terpaksolah poe guna PC lain secara berasingan..lau macam nie selalu...muleh kurus lah..huhuh..asyik kesini..kesana..hihihhih...Maybe PC server tu lama tak servis kot..yerlah kojer ja..dia pon naik majuk kot..nasib nasib...Bos nie bila lah nak bagi aku hadiah laptop ko..best gak.. tak dok lah aku nie ha..nak poei kesini kesana.. (erk!! ada ka Bos hadiah laptop kat kerja yg maleh)..hihihihihi..

~away Berpindah secara supan~
4 Responses
  1. monday swayyy!!!
    tara taraaaa...
    eheks!!! dok jog jelah noo mawar...
    pc sana pc sini...sabarrr!!!


  2. Miss Fasha Says:

    pindah ..pindah leklok ek..~!!


  3. sya_zachery Says:

    haaa tu la lain kali pc tu jangan la banyak sangat..kan dah kena pindah randah..huehuehue..


  4. Cik Mawar Says:

    -pu3-: hehehehe keno bluessss jugak pu3 kito nie..sabor2.. mawar pon sabor gak nie..sambel idung kombang kuncup nie ha..hehehee

    -Fasha- : Ya Fasha ngan supan nie ha..lau mak cik2 tgk..nak buek menantu lak..hehehe

    -Sya- : hauauhaaa..Sya hampes..ekou porli den yo.. nnt ekou..siap2.. den siap kan ekou nnt.


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC