Cik Mawar
fuhhhhhhhhhh
(aku menghembuskan nafas lega)
mmg bikin peluh, n mengkehendak penuh keredhaan sebentar tadi..
Dah lah time kehring..
nak gak topap
mintak lah tolong

kat pak cik Rimau
adolah lau nak topap

RM10
ish ish.
ngan penuh2 berhati2 aku
menjalan step by step..

dikelilingi keadaan sekeliling
dengan bunyi- bunyian
radio, mesin fotostad, org bercakap..

membuatkan aku hilang tumpuan..
melihat proses nya berjalan terlalu lambat
aku tanpa segan silu
serta tanpa rasa bersalah klik lah ikon refress kat atas link tu
dengan pantas proses berjalan
terus log out

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
aku lom sempat ambik no topap..
haru biru ungu merah.. semua ada..
Tapi lam hati aku redha bukan rezeki ku

ish ish.. mana leh jadi nie
Aku log in semula..
aku klik semua yg boleh di klik..
akhirnya.. usaha ku tidak SIA-SIA

akhirnya
ada laporan @ reprints
segala data @ wang keluar masuk..
( ya lah aku mana nak tahu..pasal menda nie sebelum nie)
akhirnya ku lihat data 7 Oktober.. then prints semula

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
akhirnya keluar no topap aku semula
dengan perasaan yg puas, lagi bersyukur
aku topap dengan senyuman manis..
huahuahuahaa...


Setiap yang berlaku ada hikmahnya
Hari nie aku tahu satu menda yg aku tak tahu selama nie
alhamdulillah YA ALLAH..

Meh nak ajar sapo tak tau...

* Klik untuk lihat lebih jelas

Step 1: Log in ( bg sapo yg dah ado akaun n daftar kat mesin ATM)
Step 2: Ambik Accounts & Banking
Step 3 : Klik Wadiah Saving Accounts - yg samo ngan aku lah-
Step 4 : Klik M2U History
* nnt akan keluar data2 yg telah kita buat melalui akaun nie,
so yg tak sempat prints tu..
leh prints semula
cam haku..

huhuu.. Semoga lepas nie semua beringat..
lau menda tu lambat proses SABOR..
hahahaha.
erk...
dah kol 6.04 Petang
nak balik..
Assalamualaikum ..
papai..




0 Responses

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC