Cik Mawar

Indah sungguh hari ahad ini..
huhuhuh..
bangun tidoq..

solat
main ngan husna
main ngan luqman
sarapan

msg ngan encik
encik bangun tidoq ja capai tepon
msg haku

alahai...
indah nyaaaaa
hauhauhahuaaa..

Tapi indah
bertukar lain
erkkkkk
g kerja
Lupa pakai helmed..

camner leh lupa?
apa aku ingat?
kenapa jadi begini?
adakah HAL itu menggangu fikiran ku?
alahai
tak kot
aku ja yg lupa

Nyanyuk dah kot
ish ish,,

masuk tempat kerja
lewat 10 minit
erkkk!!!!

aku tak tgk jam ka kat rumah tadi?
hisssssssss
buka pintu
naik tangga

buka pintu
buka lampu..
buka kipas
on PC

on radio
on facebook
on YM
on Skype
erk...


Pi bawah lak.. beli sampul surat
alahai...

kerja aku ka ni?
uitttttt.. manyak nya
603 alamat yg harus ditampal
indah gila

manyak kerja nie
aku suka
hauhauhaua..
dah dah.. aku bezy


terlalu byk nak dibuat..
dimain
difikirkan
Tengah hari nak pi makan free
la la la la

* siap semua aku post pasal resepi Ubi Ketuk
tungguuuuuuuuuuuuuu.
( erk.. ado ko org nak tunggu2 entry aku)
muahahahahazz
takpo perasan sikit2..
~away~
wat kojer..




2 Responses
  1. adik Says:

    ade3x...mmg tgh tgu entry akak jek neh...ngeh3.....x pg..tghri...x pun ptg..dok tya2..apo la citer kali neh eik...ngeh3...akak kan....


  2. Cik Mawar Says:

    heheheh
    adik akak nie..
    alahai..
    windu lah tu :P
    nnt petang sikit lah..
    ko tgh hari..
    hehehe
    nak siapkan tampal alamat ado agi
    120 keping ja ha. :)
    lepas nie leh makan2..(jamu mata jalah ) he


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC