Cik Mawar

Perjalanan....
kehidupan.. sentiasa berjalan..
sentiasa kedepan..

tak kan boleh diulang masa yang lalu
Semakin jauh kehidupan
semakin dekat kita untuk KEMBALI
kepada NYA
Pencipta yang AGUNG..

Semoga perjalanan hidup ku
diberkati oleh ALLAH SWT ..
aminnn..

Alhamdulillah
dengan izin dan limpah kurnianya

Mak n Ayah kakak ipar
dapat menunaikan Haji pada tahun ini
Abah n Mak aku
masih belom ada rezeki untuk kesana..
aku sentiasa berdoa agar kami
diberikan kesempatan untuk

ke Tanah Suci..
insyallah.. andai
ada rezeki Kami..
amin

Esok..
aku antara insan yang
akan menyemakkan diri ke Kelana Jaya..
pada mulanya aku tak da pon nak ikut

tapi abang n kak ipor soh ikut..
maybe senang nak tgk2 kan Husna n Luqman..
Luqman tak sabar2 nak naik bas..
heheehe..

hilang penat tgk teladah budak2..
penuh dengan ketenangan bila kita melihat mereka

aku sedih..
bila dengar @ melihat

kanak2 dibuang, didera, dibunuh
menangis aku..
apalah dosa mereka..
mmg hiba lah.. Hanya ALLAH saja yg membalas

Besar dah anak2 sedara aku..
6 org dah tak sangka
yg perempuan
pon dah sama besar ngan acik diorg nie
tak sangka cepat betol masa berlalu..
masa mak diorg dalam pantang
aku yg paling suka mandikan diorg..
skrg doa2 semoga akak pon
dimurahkan rezeki.. menimang cahaya mata..amin..
Dan kepada anak sedara ku
semoga mereka
"menjadi anak yang soleh n solehah..amin"


"Semoga perjalanan aku dan semua selamat sampai n selamat kembali.. semoga ayah n mak kakak ipar diberikan kesihatan dan dipermudahkan segalanya menunaikan ibadah haji.. amin"
2 Responses
  1. alkisah Says:

    Titian perjalanan.....makin jauh berjalan, makin penat badan, amik teksi lagi senang..


  2. Cik Mawar Says:

    heheheeh al-kisah..
    ya ya sungguh bernas
    ucapan ada itu..
    Majulah blog untuk tuannya ( tetiba lak.)
    hahahahaah


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC