Cik Mawar
Nie Geng2 aku sejak tingkatan 4 Tahun 2001
di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tun Razak, Pahang
Kami semua selamat menghabiskan pengajian..( ecehhh ayat baik punya)
kiro belajor sampai ambik SPM lah
hehehehe..
dari habis form 5 kami berkumpul bila raya

Tapi biasalah
dari tahun ke tahun semakin surut
Ado dah kawen...ado yg sibuk..ado yg tak geng..hahahahahaa

Tapi yg still ado.. selama nie
Aku, su, Jasmi, Apis, Shahir,Klalifah, Nizam..

Tu tiap tahun aku kato..
"Su nnt beria2 kumpul..aku tgk muka ko gak"

hahahahaa...
" Su lau aku tak dok..agak2 ko nak tak ikut diorg?"
Su: " huissssss namo aku.. lau ko tak da..aku tunggu diorg dtg umah
aku ja"
hehehehee..
Insyallah lau ado rezeki tahun depan kita kumpul lagi.
ok Pengembaraan bermula...

Dari Kiri: Su, Aku, Anak sedara SU, Syawal, Jasmi, Hafis, Nizam, Shahir ( Tengok Pic Besou)

Petang Raya pertama setelah 20 Misscal
dari Su dilihat oleh abang aku..
baru aku angkat tepon..
hauhaua..
masa tu dok layan Cik kuna n jiah beraya..
"uit ani..cepat lah siap.. aku jab agi dtg ngan apis n shahir nak ambik ko"
"ampesss... kenapa tak bagi tau awal2"
" Ko tgk baper kali aku misscall ko"

huahuaaa.. lagipon diorg serang aku..aku serang ko lah :P
Aku pon dengan semangat wajar..siap2 lah..
Sib baik cik kuna dah siap makan.. ( kot2 cik kuna nak makan agi)
alahaiiiiiiiiiiii... sorry ya kuna.. ish ish..
nielah trajedi.. bila ado semua serbu.. ish ish..
Petang tu pon g umah nizam ( makan satey)
ngan umah apis ja ( makan nasi Daging)
Pastu cam lewat dah...balik rumah terus..
malam kunun nak g raya..

semua hampeh..


Keesokan Harinya..
Siang kawan2 aku datang beraya.. (Perempuan)
nie geng2 masa form 6..
diorg nak ajak aku beraya..
last2..dah siap..baru nak kuar pintu
keluarga angkat aku lak dtg..

sebenarnya mmg tak sedap hati nak ikut.. rasa cam org nak dtg
adik2 aku tu tak cakap nak dtg..
hehehe.. sib baik den ado ha..
makin cantik adik2 aku ha.. semuanya 3 org. perempuan semua nya
heheehhee..

Petangnya Jasmi lak wat rumah terbuka..
mula kol 5 msg kol 4.45..alahai.. masa tu dah lah hujan

dok umah main2 ngan luqman
Tapi fikir tak sampai hati lak..
Khalifah nak dtg ambik aku ngan su..
lepas solat asar kami gerak lah..
Hujan lak tu.. huuhu.. Sib baik
ado ja driver maso2 raya nie..

hehehee..
d rumah jasmi..sebelahnya rumah syawal..
pukul 7.15 baru balik..
kena habiskan mee grg dulu
hahahahaa...


Su balik umah aku ja..
nnt malam diorg nak ambik lak..
g umah Khalifah gak..
ado wat BBQ..
yang ada malam tu
Aku, Su, Azihan
Jasmi, Shahir, Hafiz, Nizam, Arip, Suhairi, Syawal
dalm kol 10 Lbh balik dah..
penat lak rasonya..

ayam pon dah habis..
hahahahaa...

* Pic bawah nie.. pic raya tahun lepas.. G muadzam tu..
kat ladang.. huu.. suraya tu dah balik bekojar..
aku, su, ina pon ikut lah bebudak nie

dah nak g gak..
Lepas tu namo g dah.. jauh.. hutan.. hahahhaaa...


Dari Kiri depan : Jasmi. Yati, Suraya, Ina, Arip, Aku, Su

* pasan tak..Tiap tahun aku Pink/ meeroon.. hahahahahaaa..
Pink kan cumel, cute, cantik, besohri, Ayu
hahahahaahahaa.. Ayat tak leh bla..
dah dah.. ponek rasonya jari nie.. Panjang ko citer aku nie..
huihuihui...
Salam Persahabatan Buat semua..

4 Responses
  1. oww...sungguh jeles..sbb saya tak ramai kawan2 macam Mawar Sejati ni...
    tapi kawan2 yg saya ada sekarang sangat best..
    saya bersyukur...mengenali mereka..
    terima kasih sahabat..!


  2. Cik Mawar Says:

    hehehehe Cik Kuna
    den kan kawan ekou..
    sesama..
    mekasih jugak nak kawan den nie ha
    yg tidak punya apo2..
    kekekeke..
    (ayat ampeh ja ha )


  3. mwar kim slam kat yg single mingle...single mingle je ok...hahhahaa


  4. Cik Mawar Says:

    hahahahaa..
    semua ado makwe tu ha
    ayukkkkkkkkkk
    nnt lah raya tahun depan aku tanya
    lau ado yg single...
    den kirim kan salam ekou ya
    kuikuikui


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC