Cik Mawar
Kadang Kala
biar hati saja bersuara
biar hati saja yg merindu
biar hati saja yang menyayangi
Biar hati saja yang menangis
Biar hati saja yg marah

biar hati saja yang berbisik

Namun
antara hati
hanya kita dan DIA saja yang tahu
hanya DIA tahu apa yg ada dalam hati

hati Mati @ hati bersih

kita sering sakit HATI
namun kita lupa
berikan HATI

makanan
Lupa Berikan HATI minuman
Kita selalu ikutkan Kata HATI
bak kata pepatah

ikut kan RASA Binasa
ikutkan HATI mati
ermmm

sering kali dikata
jika nak HATI kita disayangi

jangan menyakitkan HATI orang lain
Tapi bahgiakah HATI jika jika
sering kali menyenagkan HATI org
tapi HATI kita juga yg disakiti
arghhhhhhhhhhhhhh

duliklah
ngan HATI itu

Aku ada Hati
Aku jaga HATI aku
Hati aku aku jaga..
Hati orang mana aku tau

ermmmmmmm
aku ada buah Hati
huahuahuahuahuaaa..
tetiba ja
Semoga HATI yang satu ini
akan berbahgia
bila KITA bersama
~amin ~



Labels: edit post
2 Responses
  1. EN.ROBOT Says:

    jiwang sakan na skang,.,.,.~


  2. Cik Mawar Says:

    obot- hahahahaha,, jiwang ko?
    alahaiii.. ::blusing2::


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC