Cik Mawar
40 Misscall ..erkkkkk.. http://emo.huhiho.com terkejut besar aku. Tak pernah lagi aku dpt misscal sebanyak nie selama 5 tahun guna tepon nie.. Terus aku tgk sapakah gerangan yg memisscall kan aku tu.. rupanya Cik kuna.. Dia Lupa no tiket bas dia.. aduhaiiiiiii.. aku terkejut baca msg dia.. http://emo.huhiho.com Bayangkan lah.. aku tgk tepon tu kol 12.30mlm ..padahal dia nak naik bas kol 9.00 mlm.. Masa tu aku dok kehulur2 kehilir.. tak tahu nak buat apa.. Serius.. Mmg tak tahu nak bayangkan masa tu.. Risau, sedih, takut, Aduhaii.. camner kawan aku tu..Dok Terbayang mcm2 dah nie..

Dalam 5 minit.. Baru aku tenang.. Tarik nafasssss.. Aku klik No tepon Cik Kuna. Lambat gak Cik Kuna nie angkat tepon..Marah kat aku ka ?
http://emo.huhiho.com

Akhirnya..

Cik Kuna : Hello..

Aku : Helo.. wei ko kat na? Aku g rumah kak ipor aku tadi.. nie baru balik.. Aku tolong2 sikit, kan esok nak wat kenduri Cukur jambul Husna.. Aku mmg tak bawak tepon..

Cik Kuna : hehehe..Oh ya ka? Jangan bimbang Aku dah nak dekat sampai dah nie.. nak dekat2 Palong dah

Aku : Aku terkejut gila.. sapo yg fanatik call aku.. gilaaaa.. banyak btl misscall

Cik Kuna : Aku pon tak pasan..aku call ja.. Kot2 ko tak dengar.eh baper misscall

Aku : Dalam 40.. gila lah.. Aduhai.. Eh Org tu bagi naik ya? Dia ada soh ko bayar lagi tambang tak?

Cik Kuna : Dia bagi.. Tak kena bayar..

Aku : Ko pon satu..naper tak YM aku ka.. call aku balik ka ptg tadi, sbb tgk ada misscall?

Cik Kuna : aku dah bawak kertas no tiket tu.. tapi tercicir kot..

Aku : Ok2.. Sorry ya..

Cik Kuna : ok2.. Takpo

Lebih kurang lah berbualan aku ngan Cik Kuna malam tu.. Baru lah LEGA.
http://emo.huhiho.com

Sblm tidur.. terfikir abang aku kata " Lau org mati ka hapa ka? nak bagi tau dah tak sempat tu"

P/S : Bawalah tepon walau dimana jua anda berada.

Buat cik Kuna : Lain Kali save no tiket lam tepon okek.. hehehe
4 Responses
  1. EN.ROBOT Says:

    nsb baik ko kuna,.,.,~


  2. Cik Mawar Says:

    hauhuahahuaa
    Robot.. kekeke..
    ya Alhamdulillah nasib dia baik.
    fuhhhhhhhh.. :)


  3. kakuna_daisy Says:

    huaaaaaaaa....aku dh balik saklam dah ni pon..hahahah..
    ehem,kenyit mata jek kt drebar,die bg naik la..ehee...dah bese...oPPssiee...!!

    P/S: Cik mawar, tenkiu ek..sory klw nyusahkan ..huhuh..anyway,ko sntiasa jadi my saving angle..heheeh.


  4. Cik Mawar Says:

    hehehe cik kuna.
    den yg riso tahap gaban..
    hisss.. lain kali jgn wat gitu agi..
    den dah raso cam mak2 riso kat anak lak.
    huhuhuhu..

    ehhee CIk kuna .. mekasih.. i hope i always like angle for u... keeke.. Hentam ja. :">


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC