Cik Mawar
Manik Dibaju Cik Kuna telah difream seperti diatas.. huhuhu.. Mula2 jahit main2 ja baju Cik kuna nie.. sebab dia kata nak balik 17 July depan.. last2 dia YM..

Cik Kuna :"leh tlg belikan tiket"

Cik Mawar :" ha..bila?"

Cik Kuna :"jumaat nie, 10 july balik 12 July"

CIk Mawar :"erk??? :O "

Cik Kuna :"naper? "

Cik Mawar :" hehehehe..tak da apa2, nnt aku belikan tiket yo"


Huhuhuh haru cam nie.. kena siapkan nie.. Tulah nie lah suka wat kerja last minit ha.. wat dengan penuh kesungguhan.. sokojob ja pong dah siap.. hahaha.. Tu lah minggu lepas macam2 jadi..nak menjahit pon tak da mood.. ( Alasan yg manusia gemar buat) Apa pun..semuanya selamat siap.. n Cik kuna pon dah ambik baju.. hehehee.. Adop agi satu baju dia hantar.. aduhai Cik Kuna.. design kali nie.. mmg kena buat hari2 lah kot.. sampai siap.. Tapi tempoh sebelom sampai sebelom raya lah ya Cik kuna.. Den usaha sebaik mungkin.. ngeh ngeh.. (Design nie.. cik kuna pilih sendiri ..aduhai..mencabar dan rasa tercabar) siap pesan : "untuk baju aku ja design nie" ye ye ye.. heheheehehe..


2 Responses
  1. kakuna_daisy Says:

    hehehe..dan pastinye baju yg akan datang tu glemer dan luar biasa..hahahaahah....

    Cik Mawar,tenkiu ek..heheheehh


  2. Cik Mawar Says:

    hehehehe
    Cik kuna..iya iya lah..
    lam nie baju ekou ja paling glemour
    hehehee

    sesama.. Sila dtg lagi.. hehee


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC