Cik Mawar
http://emo.huhiho.com Sepetang Dirumah Cik Mawar.. hehehee.. Jadi org FELDA nie untung bangat.. dapat tapak rumah.. ladang, dah tentu ado harta sendiri dah.. Tapi tu harta mak abah lah.. haku nie.. harta pon tak dok agi.. So lau nak culik ka.. abaikan niat anda ya.. kekekekee.. Semalam Balik kerja.. Ambik kemera Poei belakang rumah snap Pic2 nie.. Kebetulan Kawan nak tgk kwsn umah..camnor.. then dah alang2.. leh letak lam blog.

(klik Pic untuk Gambar yg Lebih Jelas )
http://emo.huhiho.com Ni mmg Real pic belakang rumah... manyak pokok.. sebab tanah rata..elok lah.. tapi ikut nasib gak ado org tu dapat dekat2 paya.. rumah berbukit.. rumah aku alhamdulillah tanah rata. dari depan sampai belakang, Tp belakang tu adolah turun bukit nak poie jalan bawah.. ado kedai makan n bengkel motor kat belakang.. Aku pon tak pernah makan kat kedai tu.. huhuhu.. kedai kopi..biasalah ramai pak cik2 ja.. Nie pon dah banyak pokok kena tebang.. lau tak lagi penuh pokok2 kek belakang tu..

http://emo.huhiho.com Nie pulak Tepi rumah sebelah Kanan lau dok dari depan, n sebelah kiri lau dok dari belakang.. kekeke.. Kat tepi rumah penuh gak ngan pokok.. gunakan tanah sebaik mungkin.. nnt tak da lah semua nak kena beli.. ado kolam ikan keli agi tu.. nak makan keli bakar sauk ja... Tapi sauk..pastu kena bakar lah.. tak kan sauk terus kuar keli dibakar kan ? muahahahahaazzz http://emo.huhiho.com
http://emo.huhiho.com Last sekali.. Tepi rumah sebelah sana pulak.. Tadi dah sebelah kiri.. skrg Pikir lah sendiri.. kekkeke.. Tepi nie lak.. ado jalan kecik.. untuk motor n penjalan kaki ja lah.. mudah leh datang dari depan @ belakang. kat sini mak tanam pokok terung, serai, halia, lam tempat ado sarung biru tu.. Tanam Jagung.. huahauaa.. dah banyak kali merasa jagung mak abah tanam.. Ha depan Rumah tu Pokok Rambutan.. Aku rasa tu ja lah satu yang tinggai.. Yang lain..Abah dah tamatkan riwayat mereka.. kekekee.. Alasan Abah.. manyak2 bukan makan..aduhai.. Lagipon mana yg dekat rumah abah tebang coz.. nnt akar nya boleh pecahkan dinding rumah ooooooooo.. Tu kata abah lah.. TAPI yg depan tu aku bangkak habis2 habisan.. TAK LEH TEBANG.. nnt nak makan rambutan mana lak http://emo.huhiho.com Tapi tak tau lah panjang ko idak hayat pokok tu.. hehehe..

Dah dah...Penat huhu ..lau Bebel.. cepat ja.. http://emo.huhiho.com

* Teringat Entry Blog Lya Pasal kwasan umah dia tu..label2 kan sekali pokok2 tu.. Takut ado yg tak kenai.. hehehee



7 Responses
  1. Sky Hanz Says:

    Ko tanam pokok2 tue sepetang jer ker mawat?
    Muahahahahaz


  2. Cik Mawar Says:

    utak hang..
    muahhhaahaazzz betahun tu ha.. ado dah sebaya ekou sekai.. :P
    hahahaahhaa


  3. MrPayid Says:

    ingatkan masuk subject alam dan manusia td.. tb2 cam duk kat dlm Jabatan Pertanian.. ho3.. cik mawar ni kalau ambik subject pertanian mmg A++ la ek... ke setakat tgk owang cucuk tanam je??ekkekekek


  4. Cik Mawar Says:

    hahahaha en.Payid kita nie..
    kekekee..
    semua tu abah ngan Mak tanam.. hauhaua
    apo ya yang mawar tanam..jab jab pikir...
    mawar tanam..apo ya.. lain kali lah bagi jawapan.. kekeke :P


  5. Habang Says:

    Ekau ade rase2 nak tanam strawberi tak kat rumah ekau?.. den leh bekalkan benih2nya..tapi ekau kena pasang aircondla sbyk mungkin kat sekitar luar rumah ekau..sangkut kat celah2 p0k0k..hihi


  6. Lya Colours Says:

    rajinnyo cik mawar. mintak sket la hasil2nye bleh? hikhikhik


  7. Cik Mawar Says:

    Habang - huahauaa.. namo lah den Habang.. lam umah pon tak mampu agi lotak aircond..lagi mau lotak luar.. lain lah ekou nak backup semuanya.. Den terima ja.. kekee

    Lya - He Lya.. mawar rajin ambik gambor ngan bebel ja lam nie.. yang tanam2 tu mak abah Mawar .. ekeke. Mai Pahang nak hasil2 nya. :)


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC