Cik Mawar
Penurunan Berat Badan secara mendadak.. tak ku sangka.. patut lah sejak akhir2 nie rasa pakai seluar sleck rasa macam longgar.. kain baju kurung pon cam tu.. http://emo.huhiho.com Tapi tak nampak sangat lah kurus tang mana2.. huahauhaua..

Pagi tadi masuk kerja g timbang berat kat pejabat kawan sebelah.. last2.. mmg terkejut http://emo.huhiho.com berat aku turun 4 KG ...... wahhhhhhh tak sangka lak byk jugak tu.. Last berat Aku naik 2KG tu pon lepas raya puasa tahun lepas.. Lepas tu mentian ja.. Timbang gak tapi sama ja..

Ermmm.. maybe sejak kebelakangan nie mcm2 masalah timbul http://emo.huhiho.com kot.. masalah cari sendiri ..kekekee.. Sampai kan aku tak da selera nak makan.. nak kata aku diet.. tak da lah.. aku makan cam biasa ja.. lau kena selera 3 kali sehari makan nasi.. ha.. Maybe sebab tekanan @ kemurungan http://emo.huhiho.com kot.. berat badan kita boleh turun secara mendadak.. Tak palah.. aku buat semua tu sebagai pengalaman di masa hadapan.. masih banyak lagi yang akan ditempuh..http://emo.huhiho.com Kalau dipanjangkan umur nie.. Insyallah.

Tapi turun 4 KG dok nampak pong kurus nya.. biasa2 ja.. heeheh mentian cam biasa.. Sekarang berat 46 KG http://emo.huhiho.com


2 Responses
  1. EN.ROBOT Says:

    haha,.,.,.maseh lom dapat menandingi kemontokan 45kg aku,.,.xpe2,.,. try lg, usaha tgga kejayaan,.,.~


  2. Cik Mawar Says:

    ahahahaha en.robot makan satu kawah pon berat 45 KG ja ish ish..
    takpo2.. den sambut cabaran ekou
    bagi agi tempoh sebulan.. tgk apo entry pasal berat lak.
    heheehehe..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC