Cik Mawar


video
Rakaman Majlis Cukur Jambul Ainul Husna


Majlis Cukur Jambuk Ainul Husna selamat disempurnakan pada 25 Julai 2009, Di rumah akak ipor.. Majlis tu hari sabtu.. tu aku kena kerja lah hari jumaat.. senang ja ha.. main ganti2 ja.. Lau nak cuti hari lain. hari jumaat kerja.. Mudah.. tak yah isi2 borang cuti.. nak mesti dapat.. kekekeke..

Malam sabtu tu aku dah tolong2 bungkus2 beg..boh telur kat bunga, buat bunga rampai.. tu sampai tak bawak tepon.. sampai jadi kes Cik Kuna dibawah.. aduhaii.. Balik pon dah kol 12 lebih.. dalam kol 1 baru tidoq.... Pagi dah siap wat kerja rumah.. kol 8 lebih g Umah kak ipor.. dekat ja ha.. Tapi dok sanggup lah jalan kaki... cam penat gak . he. G sana. tak byk kerja nak dibuat.. sebab dah ramai jiran2 tolong.. aku just jaga luqman n Husna ja ha.. dok ambik2 gambor ja..

Masa majlis tu.. aku dok ambik gambor sikit n Rakam.. first time dok merakam vedio nie.. kemera dok bawak kehulur kehilir.. selama nie tak pernah pon rakam apo2.. just ambik gambor ja.. hehee.. muleh lah jugak nengok rakaman nya.. dalam pukul 12 jugak lah semuanya selesai.. Petang mak nak rewang kat rumah jiran lak.. Aku dok rumah jalah.. tgk hindustand.. lamo tak cuti hari sabtu.. best gak.. habis citer.. g rumah Cik Kuna.. Sembang2.. dekat pukul 7 baru balik. huhuhuhuh lau perempuan sembang.. semua kuar.. la la la.. Sabor ja lah Cik kuna.. Kesabaran pasti akan peroleh kebahgiaan .. Insyallah..





2 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    Alahai....meriahnya.....syahdu plk den raso aeii.....semangat ukhwah masyrakat di kampong ...hebat ..indahh..aman..


  2. Cik Mawar Says:

    hehehehe..
    Tulah.. Syukur dok tempat camnie.. jiran2 semua baik2.. ukhwah sesama sendiri sentiasa baik.. semoga ia berkekalan.. amin..
    Insyallah.. :)
    No Name.. nak rasa suasana camtu mai lah pahang.. hehehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC