Cik Mawar

http://emo.huhiho.comMakan Achikkkkkkk nie gak kang.. nyibuk ja.. hahahahah tu kot perasaan Luqman hakim masa aku dok kaco dia tgh khusyuk belek buku.. Aduhai.. yang tak leh tahan pasal luqman nie.. kalau nampak ja perempuan2 cantik mula lah dia dok malu2.. kadang2 sampai aku kena lanyak sebab dah malu2 tu.. habis dia dok guling2 kat riba.. hahahahaa.. lagi2 lau tgk iklan model2 perempuan yg cantik2.. tu.. mula lah dia malu.. Gatai..ikut perangai sapo lah tu . hahahahahaa..

Masa aku kacau nie.. dia sibuk dok belek buku PENGANTIN aduhaiii.. biasalah model2 lam tu cantik2.. lagi2 ada model tu pegang kucing.. mmg dok asyik buku tu ja dia belek... dah baper kali khatam pon tak tahu.. cam nak pilih kan baju pengantin achik dia nie ja ha .. hahahahahaa
http://emo.huhiho.com

Aduhai.. tgk pic luqman nie.. rindu lak.. baru 3 hari tak jumpa.. ish ish ..parah achik nie.. kena fikir nak ada anak sendiri lak.. tettttttttttt.. ha ha ha ha http://emo.huhiho.com.. husna dah botak skrg.. hihhi.. makin kecik ja aku nampak.. lom sempat agi ambik pic husna.. nnt tunggu dia balik hujung minggu nie lah.. Tak pon cuti jumaat nie g jaga diorg.. hehehee..

Jom Membacahttp://emo.huhiho.com

*Bangsa Membaca Bangsa Berjaya
2 Responses
  1. kakuna_daisy Says:

    hoh...baru terang bjik mato den baco blog ekau..ini tak.kene highlight sumo baru leh baco..huhuh....weh,wt kan utk aku templet ni..hehehe


  2. Cik Mawar Says:

    erk...
    bukan selama nie mmg terang ko?
    hahahahaha
    PC ko tu yang problem kot..
    klik ja laman web templet bawah tu..
    nnt kuar ah setting baru
    huhuhuhuhu..


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC