Cik Mawar

Bling bling tepon haku tu ha.. entah mimpi apo akak haku tu tetiba ja balik minggu lepas dia bagi menda alah nie.. hehehe.. maybe dia fkr nnt haku mintak bila tgk tepon dia ado namo bling2 nie.. so beli lah siap2.. hehee -ANIE- heheheee.. sblm nie ado beli gak manik2 letak kat tepon NOKIA 7270 haku nie.. tapi dah ado yg nie.. lagi santikk.. Tepon nie aku pakai adolah setahun lebih.. tu pon akak jugak bagi.. ado kemera n GPRS so leh ambik gambor n MMS ja.. Tapi tak dop memory kad so.. apo2 ambik ..leh kuar kan guna MMS ja.. infrared nya pon dah monopos huahuahhaa.. tepon lamo.. tu pon bateri dah kong.. nak beli.. aduhai.. lopeh2 rayo lah..tak dop bajet.. janji leh guno agi.. OK lah tu

Nie tepon lipat kedua aku pakai .. sebelom nie pakai NOKIA 2650.. tu pon abang ngah bagi.. huuuhu.. masa belajar kat bangi pakai tepon tu.. last2 rosak..tak hingat pasal apo.. antara tepon yg aku penah pakai NOKIA 2650,7270,3310,2300.. hanya NORKIAH yg bertakhta dihati wat masa nie.. huhuhu.. lom adop rezeki nak pakai tepon jenama lain..

Selama guno tepon nie pon.. 3 no yg aku pernah guna 019-99, 017-24, yg lagi satu tak hingat.. kekek masa tu kunun2 nak tukar no maxis..alih2 tak best.. no skrg jugak yg tersemat dihati.. lau pasal beli tepon dah 2 kali aku beli .satu untuk aku n satu untuk hadiah besday akak..masa tu duit manyak..kerja Kilang DENSO kat bangi.. kerja..kerja..kerja..OT..OT ja.. rezeki lebih..belikan akak hadiah tepon.. tu hadiah paling mahai lah pernah aku beli..kalau hadiah besday mak , abah... biasanya kongsi2.. tak rasa sangat..

Nak pakai tepon baru tunggu hantaran kawen kot.. kekekeek.. (lau dapat alhamdulillah..amin)

2 Responses
  1. Habang Says:

    den nak jual hp den nie,
    s0ny ericsson
    chantik lagi
    xde calar2. bru 3 bulan pakai.
    c0nditi0n tipt0p..
    den nak jual harga rm4500.
    ekau nak tak mawar?


  2. Cik Mawar Says:

    huh habang
    bukan ka tu nak wat hantaran
    apo lak kena jual
    hampes ja
    mencikkkk lah camnie
    :P :P


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC