Cik Mawar
Jom Makan-makan.. hehehee.. Seperti biasa.. skrg nie.. nak dekat2 Bulan Ramadhan.. aku biasakan diri untuk bersedia.. waktu makan aku masa maghrib.. So petang semalam balik.. Tak da mood lak nak masak.. Mak kata " G lah goreng ikan.." Aku yg sedang khusyuk tgk Tv pon bangun lah... Hari nie.. panas.. rasa cam pening2 nak tombang lak.. alahai.. Dugaan..
G dapur buka peti ais.. Ambik 3 ekor ikan
Basuh
Boh garam kunyit
Goreng
Kuar jab ..g cari pegaga wat ulam.
ada sayur kubis ja.. Aku tak makan kubis..
Then Buka peti.. Ambik budu
petik cili api kat luar rumah, petik limau kasturi
ambik bawang, hiris.
Setelah siap semuanya
Bancuh air teh '0'
Setelah Azan Berkumandang
tadaaaaa
"
"
"
Nasi Putih (panas)
Ikan Goreng
Ulam Pegaga
Budu
Teh 0 Panas
http://emo.huhiho.com

Alhamdulillah... " YA ALLAH Hamba bersyukur atas rezeki yg engkau berikan, Semoga rezeki ini diberkati.. amin "
____________________________________________________
Dah Selesai solat maghrib..
Solat Isyak
Basuh baju Satu besen besou..adess. sakit pinggang
Selesai..
Then. Masa untuk menonton TV2 Kol 10 malam
"Jangan Pandang Belakang"
Habis citer..
aku rasa something
alahai..
kenapa aku nie..
Mak Tolong lah
Uwaaaaaaaaa
"
"
http://emo.huhiho.com

Rasa semacam lagi
"
Baring2 nak tidoq lah
Tak leh lelap..
Rasa cam something lam badan aku
Lebih tepat PERUT aku
arhgggggggggg
Tolonggggg
uwaaaaa..
Last2 sekali
aku tak tahan
tak tahan
"
Bangun
G dapur
Buka Almari
Ambik Maggie perasa "SUP TULANG"
then
"
"
Pukul 12 malam.
Bismillah...
(siap bawang goreng sekali ado)
fuhhhhhhhhhh..
beberapa minit kemudian..
Legaaa
G bilik mandi. gosok gigi, ambik wuduk,
wat apo yang patut
Kol 1 Pagi
Tidoq
http://emo.huhiho.com




4 Responses
  1. bogat Says:

    uih...akak...sempoi tp sedap....tetiba mulut aku merembeskan enzim...arrghghghgh...mmg aku lapo....


  2. Cik Mawar Says:

    heheheeh adik Bogat
    Yolah. tu pon leh buat kenyang
    tapi malam lapor agi
    penangan budu lah tu
    keekeeeke


  3. wa sedap gilo budu dgn ikan goreng.
    pengsan u


  4. Cik Mawar Says:

    heheheh Lya...
    tu lah... Sib baik dok tambah
    Lau tak.. mau habis ikan 3 ekor tu
    kekekeeke
    Tapi budu bikin lapor lagi..
    alahai..
    hehehe


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

Cik Mawar FC