Cik Mawar
http://emo.huhiho.comMekasih Alap.. . akhirnya keinginan ku untuk memiliki pendrive baru termakbul jugak.. alahai.. sampai 8GB tu..
http://emo.huhiho.com
terkejut besar masa mula2 tgk..macam2 leh boboh lam nie... kekeeke.. Pendrive aku 2 ketol tu ha.. penuh dah.. beratus2 gambor.. dari luqman lahir.. sampai dia umur 1 Tahun lebih.. tak pernah cuci.. dok ambik ja.. aduhaii.. kedai mana lah yang kayo nnt..
http://emo.huhiho.com
aku nak pi cuci gambor tu ha.. pic husna pon makin hari makin bertambah.. tu belom agi pic aku.
http://emo.huhiho.com
hahahahahaa.

Ni Lah menda nya..
Tadaaaaaaa
"
"
http://emo.huhiho.com
http://emo.huhiho.comEn.Alap nie aku kenai tahun 2007.. fuhh cam dah lama gak kan? kenai kat IRC ( undernet) masa tu aku dah kerja kat sini.. huhhu.. Sekarang Dia ado hasilkan tempahan2 karikatur.. sapo nak tempah leh lah. Harga berpatutan.. poei kat laman web di nie..
http://emo.huhiho.com
http://otakatun.com/

4 Responses
  1. Tanpa Nama Says:

    erk ark ark erk yeahha dancy panda fury.............


  2. Cik Mawar Says:

    hahahaahaha alappppppp
    kat sini pon ekou nak lepas panda
    hahahaaha..
    nnt aku ikat panda2 ekou tu
    :p
    Mekasih alap @};-


  3. Habang Says:

    agak2 kalu den tempah karikatur dgn encik Alap nih den leh dpt percuma pendrive 8gb mcm ekau tak?hihihi..


  4. Cik Mawar Says:

    Habang..hahahahahaa
    ampeh ja soklan kan..
    den kes istimewa
    ekou samo jantina ngan
    en.alap.mana leh dapat free
    hahahha
    :P


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC