Cik Mawar
Wahhhhhhhhhhh ado tag baru..huahuaha.. seperti janji yang telah dipersetujui antara aku dan Lya.. apa ja tag dia dapat automatik.. untuk ku jua.. hahahaa.. so apa agi. jommmmm
( Dok jeling baju nie.. menti jahit jab.) Pening.. hehehee

Tag: Aku Dan Blog

1. Nak tau sangat nama singkatan korang, umo, dan dok mana....???

Sejak lahir..nie kot paling femour sbb keluarga semua panggil guna nama nie..
- Anie-
Ada kawan2 panggil nama
-Siti-
23 Tahun 9 Bulan
Sekarang dok depan PC.. bersila ateh kerusi
Kat tempat kojer.
Lau rumah Kat Keratong ,Pahang


2. Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih??? Biasa kol berapa?? Lama tak?

Setiap Hari bekerja MESTI buka..
Biasanya lam kol 10 lepas siap kemas2
Lama
dari mula bukak tu.. sampai balik baru sign out kol 6

3. Bila dah on kat Blog.. apa yang korang buat ek???

Bukak dengar alunan Asma Ul Husna
tgk ada tak Insa Perihatin
msg kat shout..balas msg shout
tgk roses..senyum
tgk followed...lau ada follow balik
Bagi ikan makan..
g kat blog kawan2 yg update
Then mesti cari bahan untuk Post entry
sekurang 1 untuk satu hari


5. Macam mana korang masak maggie?

Pengaruh masa sek sampai skrg rasa nikmat
ambik mangkuk, meggie, air panas
Boh air panas lam mangkuk, letak maggie, letak perencah
tutup ngan pinggan.
tunggu sekejab..
done..
nyum nyum
Jarang2 masak.. lau masak.. letak telur..
huhuhuhu..
Tau kat "Bakal" aku tu kn marah..
tak baik untuk kesihatan.


6. Hubby or wife korang tau tak korang ada blog ni? Pernah dia orang baca blog korang ni??
.

Erk..soklan apakah ini????
Den lom kawen
Calon adolah
Tapi dia tak terlibat dengan dunia
Internet.
so dia tak yah tau pasal blog nie pon
dia pon tak da masa semata2 nak pi cc
tgk blog aku.
hahahahaa
Carik duit nak KAWEN lagi baik
lalalaalala

Sekian Saja untuk kali ini.. TAG nie.. akhirnya buat org tahu SIAPA kita.. huhuhuh., Takpolah.. yang mampu terjawab..jawab lah.. wat suka2.. SAPO nak memain nie.. ambik lah..
Cayouk cayouk..


Labels: edit post
2 Responses
  1. akuribena Says:

    erk tag nie ape ek :P
    yeahaaaaaaaaaa dancing panda fury


  2. Cik Mawar Says:

    heheheh alap..
    entah den pon tak tau..
    depan dok kata tag2..tag..
    den ikut lah..
    hahahahaa..
    heppppppp panda tu.. pi bawak balik
    :P:P:P


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC