Cik Mawar
Seperti Biasa lau nak main2 Tag nie.. pi carik kat blog Cik Lya yang mana kawan2 blog dia suka dera jawab tag.. so aku yang tak kena dera nie.. nak rasa jugak sikit2 didera.. sebab aku rasa terdera dengan rasa
Sungguh TIDAK ADA KERJA ..
hahahahaa..
http://emo.huhiho.com

Tag kali nie adelah pasal CITA2 MASE KECIK <---- Cik Lya Kata
Rules : anda dikehendaki critakan 3 cita-cita pertama zaman kecik dolu kala....

1) Sayerr mau jadi Doktor

huhuhuh.. Nie lah cita2 pertama aku sejak sek rendah..
Tapi masa tu jenis ikut2 kawan..
boleh kata.. Satu kelas..ramai nak jadi Doktor..
hahahahaa
Padahal bila fikir balik..aku gelak ja

sebab aku tak leh tgk org sakit.. nnt aku yg rasa sakit tu
Boleh nangis ooo.. tgk org sakit. alahaiii

Temuduga Jururawat Desa ( Misi) pon tak berjaya (SPA 8)
Padahal tu permohonan no. 10 dpt lak
lepas tu tak pernah isi dah jawatan tu.
http://emo.huhiho.com


2) Sayerr mau jadi Cikgu
Teringat ja motto " Cikgu Umpama lilin"
huhuhu.. tgk cikgu ngajar, hari2.. dok tingin sangat..
Kat kelas lau cikgu tak da aku yg dok menulis kat papan hitam
n aku paling suka segmen "PERBENTANGAN"
masa nie rasa jadi CIKGU gak.. hehehe
Sungguh mulia seorang cikgu.
Jika diorg betol2 dengan niat mereka

Tapi lau aku jadi cikgu..
mesti gahrang..hahahaa.
Sib baik dok jadi..
takpon aku kena buli.. lau dapat mengajar kat sek Menengah..
kekeeke

http://emo.huhiho.com

3) sayer mau jadi cam Sailormoon
http://emo.huhiho.com
Hahahaha.. nie cita-cita yang tak leh pakai sekali
tebayang jadi sailormoon..bantu org ramai
jadi cantik.
ado lak laki bertopeng yang hencom
minat kat dia
hahahaha..
ampeh ja.
Tapi lau nak jadi camnie leh gak, bkn jadi seksi n sumel sangat cam diorg
cuma kita teruskan menjadi
"Seorang yang lebih manyak membantu @ Memberi dari Menerima"
http://emo.huhiho.com

Okek seperti biasa.. n akan menjadi kebiasaan..aku namo letak namo sapo2 untuk jawab tag nie..
tapi kalau ada sesiapa YANG BERMINAT sila lah jawab.. Dipersilakan dengan hormatnya..

Ha Cik Kuna... Aku tau ko boring dok opis ekou tu ha.. Jawab lah nie.. mana tau cita2 ko nak jadi mama Nobita ka? hahahahahaa..

Labels: edit post
4 Responses
  1. Lya Colours Says:

    alamak lupe nk tag cik mawar
    so dgn ini saya istiharkan
    kalo sy jwb tag, after dat cik mawar wajib jwb
    setuju?
    hikhikhik


  2. Cik Mawar Says:

    heeheh Lya..
    takpo2..
    mawar termasuk lam follower lah tu
    kekeke.
    ya.. lau nengok Lya jawab.
    mawar jawab ya..
    Saya SETUJU..
    kekeeke


  3. kakuna_daisy Says:

    aloh...aku jugak kene lagik...
    baik cekgu..!! kata cik kuna..


  4. Cik Mawar Says:

    hahahaha kuna..
    dah ko kata tak dok kojer.
    ha aku bagi lah kojer
    eleh.. alah2 kunun
    padahal suka carut menda cam nie
    hahahaha..
    cayouk cayouk.


Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Cik Mawar FC